Pelniet vairāk no apmeklētājiem ar konversijas optimizāciju

Konversijas optimizācija (pārdotspējas uzlabošana) ir web lapas efektivitātes uzlabošanas darbi, lai būtiski palielinātu apmeklētāju aktivitātes līmeni.

Konversijas optimizācija Jūsu uzņēmuma izaugsmei

Lai veicinātu Jūsu interneta veikala (web lapas) efektivitāti un pieprasījuma apjoma pieaugumu, mēs sagatavosim precīzus priekšlikumus, analizējot:
– apmeklētāju paradumus, izmantojot Google Analytics datus;
– klikšķu siltumkartes un apmeklētāju video ierakstus;
– klientu aptaujas;
– kļūdu analīzi.

Balstoties uz iegūto informāciju, mēs sagatavosim rekomendācijas, kas veicinās Jūsu uzņēmuma izaugsmes rādītājus. Turpmākā sadarbība ietvers gan jēgpilnus un efektīvus uzlabojumus, gan reklāmas pasākumu pārskatīšanu un optimizāciju e-komercijas jomā, lai sasniegtu mērķi – palielinātu biznesa efektivātes līmeni.


1-2 mēneši

Konversijas optimizācijas rezultāts

Izmantojot konversijas optimizācijas pakalpojumus pie mums, Jūsu interneta veikalam:

– palielināsies apgrozījums un tiešie ienākumi no esošā apmeklētāju skaita;
– tiks novērsta kļūdas un nepilnības, kas līdz šim ir atturējušas apmeklētājus no pirkumiem;
– balstoties uz klientu sniegto informāciju, ar mērķi palielināt darījumu skaitu konkrētā laika periodā, tiks uzlabots saturs un dizains;
– līdz pat niansēm tiks analizēta klientu mērķgrupas uzvedība, izmantojot “buyer personas” noteikšanas metodiku, kas palīdz izveidot uz pircēju vērstu saturu.


Rakstisks rīcības plāns

5 soļi līdz kvalitatīvai konversijas optimizācijai

Lai īstenotu kvalitatīvu un efektīvu konversijas optimizāciju, ieteicams sadarboties ar jomas speciālistiem, jo zināšanas, izpratne un pieredze e-komercijas jomā noteikti ļaus ātrāk sasniegt izvirzītos mērķus. Vienlaikus ir iespējams veikt daļu šī procesa pašu spēkiem, piemēram:
1. izveidot lietotāju personas (buyer personas) profilus un aprakstīt, kāda ir to motivācija atrasties Jūsu interneta veikalā;
2. veikt mājaslapas testēšanu populārākajos web pārlūkos un mobilajās ierīcēs (neaizmirstiet analizēt mājaslapas saturu un dizainu), lai novērstu kļūdas;
3. iestatīt Google Adwords un Facebook remarketing;
4. noskaidrot savu klientu biežākās bažas un bailes;
5. sagatavot dažādus informācijas materiālus, piemēram, pamācības un aprakstus video formātā, lai klienti varētu iegūt maksimāli plašu informāciju par Jūsu piedāvātajām precēm vai pakalpojumiem.

Aizpildiet pieteikuma formu, un mēs sagatavosim piedāvājumu!

Piesakieties pakalpojumam un palieliniet uzņēmuma izaugsmes tempu!

Jūsu e-pasts:

Jūsu mājaslapas adrese:

Aptuvenais apmeklējums pēdējos 3 mēnešos:

Ir definēti Analytics mērķi:

*Lūdzam pārbaudīt kontaktus vēlreiz, lai varam sazināties ar Jums!

Please leave this field empty.